Turneul de junioareU14,  U 12 si U 10 se va organiza  la Brasov, in  locatiile :

Hotel Astra si Hotel MAI – Excelsior .

Conform tragerii la sorti, efectuata in data de 28 Iulie 2014 la Bucuresti, programarea jocurilor este urmatoarea :

U14 :

Nr.crt. Grupa A Grupa B Grupa C
1 Olimpia BG Soft Cluj Univ. Alexandria CSS Targoviste
2 Heniu Prundu Bargaului Vasas Odorheiul Secuiesc Fair Play Bucuresti
3 Armonia Falticeni Independenta Baia Mare Navobi Iasi
4 Victoria Craiova Real Craiova Tinere Sperante Bucuresti
5 Femina Odorheiul Secuiesc Viitorul Buzau  
       

 

In grupe se joaca fiecare cu fiecare.

In fazele finale, pentru locurile 1-3, joaca locul 1 din fiecare serie, pentru locurile 4-6, joaca locurile 2 din fiecare serie, pentru locurile 7-9, joaca locurile 3 din fiecare serie, pentru locurile 10-12, joaca locurile 4 din fiecare serie, iar pentru locurile 14-15 , joaca locurile 5 din fiecare serie( doua partide ).

10+10+6 +15 =41 partide

U 12:

Nr.crt. Grupa A Grupa B
1 Univ. Alexandria CSS Targoviste
2 Vasas Odorheiul Secuiesc Fair Play Bucuresti
3 Independenta Baia Mare Armonia Falticeni
4 Victoria Craiova Tinere Sperante Bucuresti

 

16 partide- joaca in grupe fiecare cu fiecare, iar dupa faza grupelor, se va trage la sorti adversarul pentru inca o partida in compania echipei din grupa vecina. S-a hotarat ca la aceasta grupa sa se joace fara a tinea cont de scor.

U 10 :

Nr.crt. Grupa A
1 Univ. Alexandria
2 Vasas Odorheiul Secuiesc
3 Independenta Baia Mare
4 Victoria Craiova
5 ASA Targu Mures

U 10, joaca fiecare cu fiecare, fara sa se tina scorul ! 10 partide

Program :

6.07.2014

Ora 14.30 – sedinta tehnica si verificarea participantilor pentru U 12 –  U  10 si U 14                                 

Teren 1 – responsabil Popa Marcel Teren 2 – responsabil Alin Cioban

 

Ora de start U10 U12 U14 U10 U12 U14
15 3-1     4-2    
15.30   3-4 – B     3-4 – A  
16   1-2 – B     1-2 – A  
16.30 2-3     4-5    
17   1-3 B     1-3 A  
17.30   4-2 B     4-2 A  
18 2-5     1-4    
18.30     3-4 B     3-4 A
19     2-5 A     3-4 C

 

Teren 1 Teren 2

 

Ora de start U10 U12 U14 U10 U12 U14
8.30     2-5 B     1-5 A
9     4-2 B     4-2 A
9.30     1-3 B     4-2 C
10   1-4 A       1-3 A
10.30 5-1         1-3 C
11 4-3         4-5 A
11.30   1-4 B     2-3 B  
12- Pauza            
             
15   2-3 A       2-3 C
15.30     1-5 B     1-4 C
16     1-2 B     2-3 A
16.30 1-2         1-2 C
17     4-5 B     1-2 A
17.30     2-3 B     5-3 A
18     1-4 B     1-4 A
18.30     5-3 B      
19 3-5          
19.30     4A-4C     5B-5A

 

8.07.2014

Ora de start U10 U12 U14 U10 U12 U14
8 .00            
8.30     4B-4C     3A-3C
9     1B-1C     2A-2C
9.30   3A-3B       4A-4B
10     3A-3B     1A-1C
10.30     2A-2B   1A-1B  
11   4A-4B     2A-2B  
11.30     3B-3C     2B-2 C
12           1A-1B
12.30  Premierea            

 

Cateva precizari in legatura cu desfasurarea competitiei:

  •  Elevele pot participa pe baza de legitimatie, sau tabel( in acest caz, conditia esentiala este sa aiba domiciliul in judetul de provenienta al clubului ).
  • Este obligatorie viza medicala individuala pe tabel / legitimatie, sau adeverinta medicala .
  • Este obligatorie prezentarea unui act de identitate sau certificat de nastere ( copie sau original )
  • Se joaca in sistemul 5+1, doua reprize de cate 10 minute + 5 minute pauza.
  • Repunerea mingii de la poarta se face cu mana. De la margine, repunerea mingii se face cu piciorul, conditia fiind ca minge sa nu fie transmisa direct in careul advers. In acest caz, lovitura se repeta.
  • Fiecare conducator de delegatie va raspunde de  comportamentul echipei  in hotel si pe terenul de joc.
  • In cazul constatarii unor abateri de la un comportament cuviincios sau se constata instigari la violenta, injurii sau alte conduite de acest gen, coordonatorul de proiect poate lua decizia excluderii din competitie cu suportarea tuturor cheltuielilor de catre cei in culpa.
  • Deoarece este un turneu de dezvoltare a fotbalului feminin, arbitrajele vor fi asigurate de catre tehnicienii participanti la turneu .

 

Alin Cioban

Coordonator Proiect