O nouă identitate vizuală pentru Federația Română de Fotbal

În Adunarea Generală a FRF care a avut loc miercuri, 17 aprilie, membrii afilliați au aprobat schimbarea identității vizuale a Federației Române de Fotbal.

Federația Română de Fotbal intră într-o nouă eră. Misiunea noului brand FRF, creat de compania Brandient, este să unească sub o nouă marcă toate entitățile care contribuie la procesul de transformare modernă a fotbalului românesc. FRF a dorit să pună sub aceeași siglă valorile esențiale ale fotbalului românesc:

·       Credibilitate și Onoare

·       Performanță și Progres

·       Patriotism și Implicare socială

·       Parteneriat și Susținere

·       Pasiune și Spectacol

Fotbalul este mai mult decât Echipa Națională. De la bucuria din ulițele satului până la Performanța de pe marile stadioane. Pentru că generațiile învingătoare se nasc și se formează, nu se inventează, iar Progresul izvorăște din bucuria tuturor de a juca: în sală, pe plajă sau în iarbă, băieți și fete, Federația Română de Fotbal a dezvoltat competiții și a construit credibilitate. Fotbalul înseamnă ÎMPREUNĂ, iar Federația Română de Fotbal spune astăzi suntem “MAI BUNI ÎMPREUNĂ” pentru dezvoltarea fotbalului din România.

„În ultimii cinci ani, Federația Română de Fotbal a transformat fotbalul românesc. O transformare care înseamnă zeci de noi competiții, cu precădere la nivel de copii și juniori, o creștere fără precedent după 1990 a numărului de practicanți ai fotbalului, băieți și fete, o dezvoltare istorică pentru futsal și fotbalul feminin. Spunem, cu toată încrederea, că atât fotbalul românesc, cât și Federația Română de Fotbal, s-au transformat. Și când spun Federația Română de Fotbal spun echipa FRF și toți membrii afiliați. Federația Română de Fotbal a căpătat o nouă identitate, atât în România, cât și față de celelalte federații europene, față de UEFA și FIFA”, a spus Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.