Federația Română de Fotbal anunță semnarea unui parteneriat cu brandul Viggo privind ținuta oficială a ”tricolorilor” la Euro.

Miercuri, 6 aprilie, de la ora 19:30, la Viggo Flagship Store din Bulevardul Lascăr Catargiu nr. 2, va avea loc evenimentul de lansare în România a brandului Viggo, lansarea kit-ului suporterului român pentru Euro 2016, dar și prezentarea ținutei pe care echipa națională o va purta la Campionatul European.

Pentru că își dorește să fie un brand românesc cu greutate, Viggo a ales ca showroom-ul central să fie într-o locație plină de istorie, care amintește de perioada boemă a Micului Paris, și a ales casa Nicolae Petraşcu, ce are o istorie mai veche de 100 de ani.

Lansat recent la prestigiosul târg de modă Pitti Uomo de la Florența, târgul care de peste 40 de ani dă ora exactă în materie de vestimentație masculină, brand-ul românesc Viggo are în spate o echipă cu o experiență de peste opt ani în industria de modă masculină. Pentru ținutele pe care lotul echipei naționale le va purta la Campionatul European din Franța, a fost ales unul dintre cei mai prestigioși furnizori de țesături de pe mapamond.

Casa Dormeuil fondată în anul 1842 îmbracă elita mondială, președinți de stat, personalități regale sau staruri de la Hollywood, de mai bine de 170 de ani. Spiritul inovator al Casei Dormeuil dă naștere unei noi colecții, denumită Exel, una care va fi folosită pentru realizarea costumelor fotbaliștilor noștri, special creată pentru a duce confortul și eleganța la următorul nivel. Tehnologia de ultimă ora oferă maeștrilor croitori o ţesătură din lână pură cu un factor de flexibilitate care este de două ori mai eficient decât a fost vreodată. Super flexibilitatea și extensibilitatea ţesăturilor Exel este rezultatul unor tehnici de prelucrare unice, care pun în valoare și exploatează elasticitatea naturală a fibrei de lână. Aceasta este mai departe amplificată de tehnologia de vopsire, o artă în adevăratul sens al cuvântului, menită să pună la dispoziția designerilor avantajele naturale ale materialului. Posedă o ușurință aparte în mișcare, ceea ce conferă un nivel extraordinar de confort, toate acestea în timp ce își păstrează forma impecabilă pe o durată îndelungată.

“Ne mândrim că Viggo este un brand premium și ne mândrim cu faptul că acest brand are o colaborare foarte strânsă cu cele mai bune fabrici de textile din Italia și din România, așa că poate concura oricând cu marile brand-uri cu istorie și notorietate importantă pe piață. Ne bucurăm că am fost aleși să îmbrăcăm echipa națională și pe oficialii ei la o competiție atât de importantă și vă asigurăm că băieții vor arăta impecabil”, a declarat Ionuț Marin, CEO-ul companiei.

Cătălin Botezatu, partener în proiectul Viggo, a fost cel care a supervizat de aproape ținuta tricolorilor.