Această poziţie a fost creată în ideea de a se dezvolta o nouă dimensiune a comunicării, cea de a aduce în atenţie şi de a conştientiza publicul larg despre proiectele sportive şi sociale stabilite de către actuala echipă a FRF în Planul Strategic pentru Dezvoltarea Fotbalului din România 2015-2020.
 
Fotbalul a devenit un fenomen social universal care înglobează jucători profesionişti, amatori, suporteri, cercetători ai fenomenului, investitori, sponsori, mass-media, organizaţii civice, instituţii ale statului, producători de bunuri sau furnizori de servicii. FRF şi-a asumat misiunea de a satisface aşteptările tuturor acestor categorii, astfel încât va dezvolta o strategie de comunicare integrată.
 
Biroul de presă, condus de Gabriel Berceanu, va avea aceleaşi responsabilităţi de comunicare ca şi până acum.
 
Răzvan Mitroi a fost jurnalist mai mult de 20 de ani, începutul său de carieră fiind legat de presa sportivă. A fost corespondent de presă la Campionatul Mondial de Fotbal din 1994 şi la Jocurile Olimpice din 1996. Ulterior s-a dedicat presei generaliste, unde a parcurs toate etapele de la reporter la manager de conţinut. A făcut parte din echipele de management la lansarea televiziunilor Antena 3, Digi 24 şi GSP TV. Totodată a contribuit la relansarea în noi formate a ziarelor Adevărul şi Jurnalul Naţional. În ultimii 4 ani a profesat ca expert în comunicare în proiecte ale companiilor multinaţionale.