25 de participanți din diferite eșaloane ale fotbalului românesc au trecut printr-un curs de marketing și comuncare dedicat cluburilor amatoare, organizat de Academia Națională de Fotbal pe 14 și 15 martie.

Cursanți au provenit în principal de la echipe de copii și juniori, însă o parte dintre ei activează și la echipe din Liga 2, Liga 3 și Liga 1 Feminin. Temele parcurse în cele două zile au fost despre dezvoltarea unei identități de club, promovarea acțiunilor echipei, dezvoltarea unei relații cu sponsorii, importanța cunoașterii audienței, comunicarea cu fanii și creșterea prezenței în comunitate. Cursul a avut loc în format online.

Pe lângă speakeri din cadrul departamentelor de comercial, engagement, marketing și comunicare ale Federației Române de Fotbal, participanții au avut ocazia să discute și cu Oana Filip, specialist în dezvoltarea comunităților. Participanților le-au fost oferite exemple din țară și din străinătate, dar și instrumente pe care le pot folosi în implementarea unor strategii de comunicare, în munca de zi cu zi.

A fost a doua ediție a cursului de marketing și comunicare pentru cluburile amatoare, construit pentru nevoile unui club aflat la început de drum în procesul de definire a unei strategii de comunicare.

Întregul program de cursuri al Academiei Naționale de Fotbal este disponibil aici!