Membrii staff-ului Federației Române de Fotbal au luat parte miercuri, 17 ianuarie, la un eveniment organizat în premieră: FRF Innovation Day.

În cadrul acestei zile s-au desfășurat, cu sprijinul cu reprezentanților UEFA Innovation Hub, mai multe ateliere de lucru care le-au oferit participanților instrumente și metode de a lucra mai eficient în echipă și de a crea un mediu propice inovării. De asemenea, Daniel Gross, CEO Penny, sponsor al naționalelor de fotbal ale României, a susținut o prezentare a inovațiilor care au transformat parteneriatul PENNY-FRF, demarat încă din 2015, într-unul de mare succes.

„FRF Innovation Day este începutul unui angajament pe termen lung pe care ni-l luăm ca organizație pentru angajații FRF, dar și pentru membrii afiliați. Vor urma și alte evenimente și inițiative care să stimuleze crearea unei culturi a inovării care să contribuie la identificarea unor noi oportuniți pentru creșterea fenomenului fotbalistic, pentru că suntem conștienți că impactul pe care fotbalul îl are și îl poate avea în societate este uriaș. În ultimii ani am implementat alături de echipa FRF numeroase proiecte, multe dintre ele inovative, care au contribuit la dezvoltarea fotbalului, în diferite zone, cum ar fi formatele competiționale la nivel de juniori sau seniori, participarea în fotbalul amator, proiectele educaționale, strategia comercială comercială sau chiar regulamentele. Prin astfel de inițiative, precum FRF Innovation Day, ne dorim să trecem la următorul nivel și să continuăm să abordăm inovativ toate provocările și oportunitățile din anii următori”, a spus președintele FRF, Răzvan Burleanu.

„Inovarea înseamnă instrumente sau metode pe care le folosim pentru a rezolva provocări strategice, și nu doar tehnologie, digitalizare sau inteligență artificială. Când ne gândim la inovare, ne referim și la diferite metode a lucra eficient în echipă, la metode de a interacționa cu părțile interesante, deja existente sau unele noi, și la noi modalități de a gândi lucrurile. M-a bucurat deschiderea participanților la workshop, deschiderea la colaborare, în ciuda opiniilor diferite, pentru a dezvolta ceea ce noi numim inteligență colectivă”, a declarat Charles Frémont, UEFA Innovation Hub Manager.

„Dezvoltarea trebuie să însemne succes atât comercial, cât și în zona emoțională. Pot să spun că fără toate inovațiile pe care le-am făcut în relația cu FRF, nu ar fi fost posibilă această colaborare. De la început am poziționat colaborarea cu FRF nu în direcția succesului sportiv, ci în direcția educației, a responsabilității sociale. Pentru PENNY, parteneriatul cu FRF este un exemplu pe care noi îl analizăm și încercăm să îl replicăm”, a punctat Daniel Gross, CEO PENNY România.