23 de reprezentanți ai echipelor din primele două ligi au trecut prin trei zile de formare în care le-au fost prezentate instrumente prin care să-și îmbunătățească relația cu suporterii. Cursul a fost organizat de Academia Națională de Fotbal.

Pe lângă prezentări centrate pe teorie, susținute de specialiști din cadrul Federației Române de Fotbal, cursanții au avut ocazia să afle și să discute despre două studii de caz; Sebastian Schneider, managerul comunității internaționale de fani a Borussiei Dortmund a prezentat strategia de fan engagement a clubului, iar Simon Meehan, responsabilul departamentului de publishing de la Chelsea FC a vorbit despre și strategia de publishing a campioanei Europei.

Studiile de caz au fost completate de sesiuni despre branding și identitate în fotbal, storytelling și comunitate, comunicare de criză, promovare și social media, trenduri comerciale și licensing, digital analytics și bune practici de Football Relationship Management.

Speakerii din cadrul FRF au fost Iulia Niculae-Cuciurean, manager de marketing, Nicoleta Coșoreanu, specialist relații publice, Cătălin Popescu, șeful biroului de presă, George Ștucan, digital coordinator, Cosmin Găbrian, director comercial, Tudor Lupu, consultant în strategie digitală și Andrei Angelescu, insights lead.

Vezi și: Catalogul Academiei Naționale de Fotbal până la finalul acestui sezon!