Urmare a deciziei Comitetului Executiv al UEFA, de a amâna cu un an turneul final al UEFA EURO 2020, forul fotbalistic european încearcă să ofere răspuns întrebărilor cel mai des adresate.

Care sunt noile date de disputare?
Datele propuse sunt 11 iunie – 11 iulie 2021.

Ce se va întâmpla cu biletele deja achiziționate?
Acest segment generează cele mai multe întrebări și nedumeriri. Staff-ul UEFA lucrează de zor, pentru a reorganiza întreaga activitate de ticketing conform deciziei de mai sus.

În condițiile în care ați cumpărat deja un bilet sau mai multe bilete, fiți convinși că, dacă nu veți putea fi prezent pe stadion anul viitor, veți primi ramburs întreaga sumă pe care ați plătit-o în vederea achiziției acestuia/acestora.

În cursul lunii care va urma, echipa de ticketing a UEFA se va afla în legătură cu toți cumpărătorii de bilete, drept care vă sugerăm să vă verificați e-mail-urile, precum și site-ul www.euro2020.com/tickets, pentru a afla ultimele amănunte în acest sens.

Am efectuat o rezervare hotelieră în orașul-gazdă al meciului. Pot să o anulez?
Depinzând de modul în care ați efectuat rezervarea, primul pas este acela de a lua act de politica de anulare, care se aplică rezervării dumneavoastră. Recitiți e-mail-ul de confirmare, pe care l-ați primit la vremea respectivă, sau intrați în contul pe care vi l-ați creat atunci, pentru a afla mai multe în acest sens. Dacă politica respectivă este una flexibilă, veți avea oportunitatea sa anulați rezervarea cu efect imediat și să primiți ramburs întreaga sumă pe care ați cheltuit-o.

Totodată, vă sfătuim să monitorizați site-ul furnizorului dumneavoastră, pentru a fi la curent cu actualizări ale politicii de anulare. Aveți și varianta de a-l suna, pentru a solicita sugestii referitoare la alte opțiuni pe care le-ați putea avea.

Ce se va întâmpla cu rezervarea zborului meu?
Aproape toate marile companii aeriene au introdus noi politici de rambursare în cazul renunțării la biletul deja achiziționat. În atare condiții, intrați pe site-ul companiei respective sau apelați-o telefonic, pentru a lua act de noile reguli.

Este foarte greu de anticipat modul în care va evolua situația apropo de COVID-19 și, implicit, cum va afecta aceasta transportul aerian.

Dacă aveți o rezervare de zbor pentru iunie sau iulie, iar politica flexibilă nu se aplică, deocamdată, zborului dumneavoastră, este indicat să contactați compania respectivă, pentru a desluși cea mai bună opțiune.

Am aplicat pentru o viză de intrare, dar aceasta nu va fi valabilă până în 2021. Ce ar trebui să fac?
Dacă ați aplicat pentru o legitimație de suporter (Fan ID), pentru a viziona meciurile de la Sankt Petersburg, vă rugăm să vă verificați e-mail-urile. Se va intra în contact cu dumneavoastră în timp util.

Pentru orice alte vize, vă rugăm să luați legătura cu ambasada țării respective din țara dumneavoastră sau să solicitați o nouă viză. Oricum, recomandarea UEFA este să așteptați până în momentul când noul program al jocurilor va fi finalizat și, ulterior, aprobat, pentru a evalua cea mai bună opțiune pe care o aveți la îndemână.

Am fost selecționat ca voluntar pentru UEFA EURO 2020. Ce se va întâmpla acum?
Comitetul Local de Organizare (LOS) se va adresa direct, prin e-mail, tuturor voluntarilor UEFA EURO 2020. Vă sugerăm să vă verificați Inbox-ul, deoarece veți afla mai multe despre acest subiect.

Ce se va întâmpla cu toate activitățile legate de Festivalurile UEFA din fiecare oraș-gazdă?
Nu sunt motive de îngrijorare, căci turneul final din 2021 va oferi câte ceva pentru fiecare, fie că sunteți deținător de bilet, fie că veți dori să simțiți acțiunea din orașele-gazdă. În cursul următoarelor luni, UEFA va actualiza paginile referitoare la Festivalurile UEFA, urmând să vă informeze cu privire la noul format al acestora și modificările, care vor surveni în 2021.

Sursă: uefa.com