Academia Națională de Fotbal va organiza între 15 și 17 februarie un curs de engagement pentru echipele de Liga 1 și Liga 2, după cel dedicat echipelor amatoare, care a avut loc în luna decembrie.

Cursul este menit să le ofere oamenilor de marketing și comunicare de la echipele din primele ligi instrumente prin care să crească vizibilitatea cluburilor la care activează și, implicit, atractivitatea și prezența fotbalului în comunități.

Temele generale de comunicare, branding, marketing și social media vor fi atinse în cele 7 sesiuni de curs și vor fi însoțite de studii de caz susținute de manageri din cadrul cluburilor europene; printre subiectele abordate se numără cele despre trenduri de marketing, sponsorship și aspecte comerciale, dar și data analytics în alcătuirea unei strategii de comunicare.

Înscrierile sunt deschise până pe data de 11 februarie, prin completarea acestui formular

Numărul de participanți este limitat la 20, aplicațiile urmând a fi selectate în baza răspunsurilor din formularul de înscriere. Vor avea prioritate reprezentanții cluburilor afiliate FRF cu un rol de decizie în departamentele Marketing sau Comunicare. Înscrierile sunt limitate la un participant din partea fiecărui club. Toate detaliile cursului sunt disponibile și pe site-ul ANF.

Vezi și: Catalogul Academiei Naționale de Fotbal până la finalul acestui sezon!