Până pe 9 decembrie, cluburile din Liga 3, Liga 4, cele de fotbal feminin, copii și juniori, sau futsal se pot înscrie la cursul construit pentru nevoile unui club aflat la început de drum în procesul de definire a unei strategii de comunicare.

Organizat de Federația Română de Fotbal, prin ANF (Academia Națională de Fotbal), cursul își propune să ofere instrumente și resurse pentru ca fotbalul românesc la nivel de bază să devină un liant social în comunități.

Sesiunile vor avea loc pe 15 și 16 decembrie și vor defini elementele de comunicare, branding, marketing și social media, necesare responsabililor din organigrama unui club amator. În prezentarea temelor de curs vor fi folosite cât mai multe exemple concrete (din țară și din străinătate), ce pot fi aplicate de cluburile aflate la început de drum. La finalul cursului, participanții vor primi un exercițiu creativ în baza căruia vor primi certificatul de participare la curs.

Înscrie-te completând formularul

Costul acestui curs este de 280 de lei. Numărul de participanți este limitat la 25, aplicațiile urmând a fi selectate în baza răspunsurilor din formularul de înscriere. Vor avea prioritate reprezentanții cluburilor afiliate FRF.

Detaliile cursului sunt disponibile și pe site-ul Academiei Naționale de Fotbal.

Pentru cluburile din Liga 1 și Liga 2 se va organiza un modul separat, în 2022, adaptat nivelului de complexitate al fotbalului profesionist.