Ultimele sesiuni de curs organizate de ANF ne-au adus alături 28 de participanți, în zilele de miercuri, 15 decembrie, și joi, 16 decembrie.

Cursul s-a adresat cluburilor de Liga 3, copii și juniori, fotbal feminin și futsal și i-a purtat pe participanți printr-o sinteză a elementelor de marketing, social media, comunicare și branding, care să le fie utilă în realizarea unei strategii de engagement.

Printre altele, cursanții au primit exemple pentru cum să-și construiască un brand pornind de la valorile clubului, cum să-și găsească audiența și să adapteze comunicarea pentru diferite canale și cum să aducă comunitatea aproape de club prin voluntariat.

Sesiunile au fost ținute de experții din cadrul Federației Române de Fotbal: Iulia Niculae – Cuciurean, Marketing Manager, Diana Pirciu, Engagement Manager, George Ștucan, Digital Coordinator, și Nicoleta Coșoreanu, asistent în relații publice. Ultima parte a cursului a fost un studiu de caz prezentat de Sebastian Novović, director de imagine al clubului Politehica Timișoara.

O variantă adaptată a cursului va avea loc în 2022 și pentru cluburile de Liga 1 și Liga 2.

Află mai multe: