Platformă digitală de divertisment, TikTok a semnat un parteneriat cu UEFA prin care fanii fotbalului sunt încurajați să împărtășească pasiunea și experiențele comune pe durata turneului final din această vară.
Este pentru prima dată când o astfel de platformă sponsorizează o competiție majoră organizată de UEFA. Prin acest nou parteneriat, TikTok le va oferi fanilor fotbalului un loc unde aceștia vor putea urmări conținutul video favorit, unde vor putea crea la rândul lor conținut pentru ceilalți utilizatori, împărtășind momente, reacții sau celebrări pe durata EURO.
Guy-Laurent Epstein, director de marketing UEFA: „Suntem încântați că TikTik se alătură UEFA EURO în calitate de partener, o companie care în ultimul an a devenit platforma digitală de divertisment cel mai des menționată. În următoarele luni, vom lucra împreună cu TikTok pentru a le oferi fanilor din întreaga lume o experiență unică și inovativă pe durata UEFA EURO, ceea ce le va oferi acestora oportunitatea de a se conecta și de a-și împărtăși pasiunile cu ocazia unuia dintre cele mai mari evenimente la nivel global”.
În cadrul parteneriatului cu UEFA, TikTok are în plan să adauge funcții noi în aplicație și să lanseze în propria comunitate noi provocări dedicate turneului.
De asemenea, va fi lansat și un canal oficial de TikTok UEFA EURO 2020 care își propune să atragă milioane de fani ai fotbalului din întreaga lume cu conținut exclusiv din spatele camerelor de filmat, precum și cu imagini unice de arhivă.
Rich Waterworth, manager general TikTok pe Marea Britanie și Uniunea Europeană: „TikTok devine rapid locul în care oamenii se bucură de o nouă experiență în raport cu jocul de fotbal, fiindcă tot mai multe asociații de fotbal, cluburi sau jucători au devenit activi pe platformă. Suntem încântați să ne alăturăm ca parteneri UEFA EURO 2020, unul dintre cele mai mari evenimente sportive din lume, și să aducem spiritul și pasiunea din jurul acestei competiții în rândul fanilor prezenți pe TikTok. Comunitatea noastră iubește sportul și îl celebrează în feluri dintre cele mai creative, sunt nerăbdător să văd reacțiile lor la întreag conținutul video special, de neratat, pe care UEFA EURO 2020 îl va crea”.
TikTok este una dintre cele mai descărcate aplicații din lume. Disponibilă în mai mult de 150 de țări, în 75 de limbi, platforma încurajează crearea de conținut video creativ, de scurtă durată.