La începutul lunii mai, FRF a dat startul înscrierilor într-un program de voluntariat care să le permită tinerilor dornici să se implice în activitățile specifice fenomenului fotbalistic și să dobândească noi competențe în organizarea de evenimente sportive, management de proiect, integritate a competițiilor, relații publice și comunicare, precum și responsabilitate socială corporativă. 
 
Dintre toți cei înscriși, reprezentanții FRF au ales 20 de tineri, fete și băieți, care în această săptămână au vizitat zilnic Casa Fotbalului și au asistat la sesiuni de training cu fiecare manager de departament, pentru a înțelege exact cum funcționează instituția. 
 
Voluntarii au participat și la primul eveniment, conferința de presă în cadrul căreia s-a lansat vânzarea biletelor la finala Cupei României Timișoreana, ediția 2014-2015, la care au fost invitați Ilie Balaci și Tudorel Stoica, ambasadorii competiției, iar săptămâna viitoare vor fi implicați în organizarea workshop-ului internațional de ticketing și marketing UEFA KISS.
 

 
Acest proiect contribuie la îndeplinirea Obiectivului strategic nr. 2 din Planul Strategic pentru Dezvoltarea Fotbalului din România 2015-2020, ”Creșterea substanțială a numărului de practicanți și de persoane implicate în fenomenul fotbalistic – fotbal pentru toți”, prin obiectivul specific 2.2, ”Implicarea și încurajarea participării în fenomenul fotbalistic”, având în planul de acțiuni ”creșterea numărului de persoane implicate în acțiuni de voluntariat”.