• Puștii talentați din Caraș-Severin sunt așteptați pentru selecția supervizată de Miodrag Belodedici și Jean Vlădoiu duminică, 21 august, începând cu 09:00, la Arena Dunărea
• Cei 11 fotbaliști selectați până la finalul caravanei vor fi premiați cu o excursie la Barcelona și vor beneficia de un cantonament profesionist alături de echipa națională de fotbal a României

Caravana “Performanța Are Viitor”, o inițiativă care își propune să sporească șansele de a se face remarcați și de a avea acces la o pregătire sportivă la cele mai bune standarde tinerilor din mediul rural cu vârste între 10 și 14 ani împliniți, își începe preselecțiile duminică, 21 august, la Arena Dunărea din Moldova Nouă. Localitatea din județul Caraș-Severin este prima dintr-o serie de patru vizate în prima etapă a caravanei.

Tinerii fotbaliști sunt așteptați să-i impresioneze pe antrenorii Federației Române de Fotbal începând cu ora 09:00, într-o selecție supervizată la Moldova Nouă de foștii internaționali Miodrag Belodedici și Jean Vlădoiu.

Cu 55 de selecții în echipa națională și dublu câștigător al Cupei Campionilor Europeni, Miodrag Belodedici revine astfel în locul unde a făcut primii pași în cariera sa de fotbalist. Născut în comuna Socol, județul Caraș-Severin, Belodedici a fost legitimat în 1978 la Minerul Moldova Nouă după ce a fost descoperit jucând fotbal pe stradă. Acum membru al Comisiei Tehnice a FRF, Belodedici speră să ofere altor tineri talentați șansa pe care a avut-o el.

“Mulți jucători români au ajuns în fotbalul mare plecând din zonele rurale ale țării. Prin această acțiune ne dorim să le oferim tuturor copiilor talentați, indiferent de mediul din care provin, o șansă de a se afirma, așa cum și eu, la rândul meu, am primit-o atunci când am început fotbalul la Moldova Nouă”, a declarat Miodrag Belodedici.

Pentru a putea fi înscriși în selecție, tinerii fotbaliști trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

• Vârsta între 10 și 14 ani împliniți până la data de 31 iulie 2016;
• Să fie însoțiți de tutore sau părinte, acesta urmând să își dea acordul pentru participare pe baza căruia se face înscrierea;

“Performanța Are Viitor” se desfășoară sub umbrela programului FRF „Împreună suntem fotbal” și are loc în perioada august 2016 – mai 2017. Primele localități acoperă zonele rurale din Moldova, Muntenia, Banat și Ardeal, urmând ca Federația Română de Fotbal să continue selecțiile, acoperind astfel toată România până la finalul campaniei, în mai 2017.

Cei unsprezece tineri fotbaliști selectați în cadrul campaniei vor fi premiați cu o excursie la Barcelona la finalul campaniei și vor beneficia de un cantonament profesionist alături de echipa națională de fotbal a României, la Centrul Național de Fotbal Mogoșoaia.

“Inițiativa de scouting rural lansat de Federația Română de Fotbal în cadrul programului «Împreună Suntem Fotbal» a constituit o premieră și s-a transformat într-un succes. Începând de astăzi, împreună cu Gillette, dezvoltăm o nouă etapă a proiectului și sunt foarte bucuros că implicarea unei companii de prestigiu vine să confirme viziunea și strategia echipei FRF. Am toată convingerea că în urma acestui proces de selecție vom descoperi tineri români talentați și vom deschide o platformă de promovare a viitoarelor valori din fotbalul nostru!”, a declarat Răzvan Burleanu, Președinte al Federației Române de Fotbal.

În perioada august – septembrie 2016, caravana Gillette – „Performanța are Viitor” va opri în:

Moldova Nouă (județul Caraș-Severin) – 21 august 2016
Bascov (județul Argeș) – 28 august 2016
Jucu (județul Cluj) – 4 septembrie 2016

A patra localitate în care vor fi căutați tinerii talentați va fi aleasă direct de cosumatorii Gillette și va fi anunțată în secțiunea de comunicate de presă a Federației Române de Fotbal. De asemenea, mecanismul de selecție din următoarele etape va fi anunțat în aceeași secțiune, dar și la nivel local, prin intermediul reprezentanților Asociațiilor Județene de Fotbal.

Mobilitatea în cadrul caravanei ”Performanța Are Viitor” este oferită de Eurolines și TUI TravelCenter.

De peste un secol, Gillette își respectă angajamentul de a oferi performanță zi de zi prin intermediul aparatelor de ras utilizate de peste 800 de milioane de bărbați din întreaga lume. Alături de Federația Română de Fotbal, prin inițiativa „Performanța are Viitor”, Gillette continuă să susțină copiii talentați din România.

“«Performanța are Viitor» marchează un nou capitol în colaborarea dintre Gillette și Federația Română de Fotbal, după experiențe reușite, precum inițiativele “Suporter în fiecare dimineață” și “Viitorul fotbalului românesc este în mâinile tale”, proiecte care au dat șansa mai multor tineri talentați să se facă remarcați. Ne propunem să susținem viitorul fotbalului românesc, iar acest nou parteneriat cu FRF este o excelentă oportunitate de contribui la dezvoltarea acestui sport în România. Acest lucru este posibil datorită consumatorilor Gillette din România, cărora le oferim cele mai performante aparate de ras zi de zi și cărora le mulțumim că sunt alături de noi în această inițiativă”, a completat Radu Dobrescu, Delivery Manager Shave Care (Gillette) – South-East Europe.

Despre Gillette

De peste 110 ani, Gillette oferă tehnologie de precizie și produse cu o performanță la cele mai înalte standarde, îmbunătățind viața a peste 800 de milioane de bărbați din toată lumea. De la bărbierit și îngrijire personală, până la îngrijirea pielii și protecția de transpirație, Gillette oferă o gamă largă de produse ce include aparate de ras, geluri, spume și creme de ras, produse pentru îngrijirea pielii, after-shave, antiperspirante, deodorante și geluri de duș. Vă rugăm vizitați http://www.gillette.com pentru cele mai recente noutăți și informații despre Gillette.

Despre Procter & Gamble

P&G îmbunătățește viața a aproximativ 5 miliarde de oameni din întreaga lume prin brandurile sale. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de calitate, precum: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-med®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Wella®. Operațiunile P&G se desfășoară în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm vizitați http://www.pg.com pentru ultimele noutăți și mai multe detalii despre P&G și brandurile sale.

Despre „Transformă ulița în stadion”

Parteneriatul cu Gillette, reprezentat de inițiativa „Performanța are Viitor”, este o continuare a proiectului “Transformă ulița în stadion”, un proiect care face parte dintr-un plan mai amplu, “Împreună suntem fotbal”, dedicat promovării fotbalului de tip Grassroots și coordonat de Departamentul de Dezvoltare Fotbalistică al Federației Române de Fotbal, condus de Ciprian Paraschiv. Proiectul “Transformă ulița în stadion” s-a desfășurat în perioada septembrie 2015 – aprilie 2016 în 21 de județe din România, implicând referenții zonali ai Federației Române de Fotbal. Peste 1000 de elevi din ciclul primar din mai mult de 120 de unități de învățământ din mediul rural au fost parte a etapei pilot a programului. Finalitatea programului a constat într-o competiție dedicată celor mai talentați elevi din clasele I-IV din cele 7 regiuni fotbalistice ale țării. Meciul final s-a disputat la Cluj, o comisie formată din Miodrag Belodedici, Ion Vlădoiu și Aurel Țicleanu alegând cei 3 câștigători, care au însoțit echipa națională la Campionatul European din Franța.

Despre “Împreună suntem fotbal”

Lansat în luna septembrie a anului trecut, proiectul "Împreună Suntem Fotbal" reprezintă o premieră în sportul și educația din România, propunând implicarea activă în dezvoltarea sănătoasă a românilor prin fotbal, dezvoltarea copiilor și tinerilor în valorile acestui sport și creșterea numărului de practicanți de fotbal în România. Începând cu 2015, au fost demarate primele 4 programe: Olimpiada Națională a Sportului Școlar – Fotbal și Olimpiada Gimnaziilor – Fotbal, Transformă Ulița în Stadion, Unificat în 7, Campionatul Universitar de Fotbal. Următoarea etapă a programului se va desfășura începând cu septembrie 2016, mai multe informații vor fi publicate pe platforma dedicată www.impreunasuntemfotbal.ro.