Ne bucurăm să primim de astăzi, în echipa frf.ro, jurnaliști care au înțeles să sprijine informarea corectă și cât mai cuprinzătoare a iubitorilor fotbalului din România. Avem alături profesioniști care vor să îți ofere cele mai noi știri, reportaje, interviuri și materiale speciale din fiecare zonă a țării. Toate însoțite de fotografii și imagini video!
 
Iată jurnaliștii care se alătură de astăzi echipei noastre:
Dan Henegar (Unirea) – Alba
Flavius Petrescu (Argeșul) – Argeș
Dan Sion (Deșteptarea) – Bacău
Teodor Biriș (Jurnal Bihorean) – Bihor
Ionuț Tabultoc (stiri.botosani.ro) – Botoșani
Iulian Cuibar (Bună Ziua Brașov) – Brașov
Mihai Baltag (Șansa Buzoiană) – Buzău
Ștefan Moraru (Caraș Online) – Caraș-Severin
Cătălin Nițu (editia.ro) – Călărași
Emil Moldovan (știridesport.ro) ; Cristian Cucolaș – Cluj
Alexandru Vîrtosu (Gazeta de Sud) – Dolj
Marian Căpățână (Viața Liberă) – Galați
Ionuț Văgăonescu (Independent) – Ialomița
Ovidiu Minea (Ziarul de Iași) – Iași
Daniel Nazare (Ilfov Sport) – Ilfov
Daniel Pop (jurnalmm.ro) – Maramureș
Liviu Mihalcea (Monitorul de Neamț) – Neamț
Ionuț Blăjean (Informația Zilei) – Satu Mare
Călin Onicaș (Sportul Sălăjean) – Sălaj
Ovidiu Boica (Tribuna) – Sibiu
Gabriel Toderașcu (Monitorul de Suceava) – Suceava
Octavian Stăncioiu (Ripensia Sport Magazin) – Timiș
Cristian Lapa (Obiectiv de Vaslui) – Vaslui
Gabriel Cârjaliu (Monitorul de Vâlcea) – Vâlcea
Dan Chiriac (Ziarul de Vrancea) – Vrancea
 
Așteptăm să ne scrie pe adresa comunicare@frf.ro și alți iubitori ai fotbalului cu experiență în presa sportivă care doresc să se implice în acest proiect, pentru județele Arad, Bistrița-Năsăud, Brăila, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Mehedinți, Mureș, Olt, Prahova, Teleorman, Tulcea. 
 
Acest proiect contribuie la îndeplinirea Obiectivului specific 1.2 din Planul pentru Dezvoltarea Fotbalului din România 2015-2020, ”Dezvoltarea fotbalului de performanță la nivel de seniori”, având în planul de acțiuni ”sprijinul pentru creșterea vizibilității competițiilor de seniori și juniori”, precum și la îndeplinirea Obiectivului specific 5.2, ”Creșterea vizibilității fotbalului”, având în planul de acțiuni ”creșterea impactului campaniilor de comunicare publică”.