Bogdan Popescu, Manager al Departamentului de Marketing al FRF, și Diana Pirciu, Specialist Marketing, au fost prezenți săptămâna trecută, la Paris, la seminarul ”National Association Official Supporters Club”. 
 
În cadrul întâlnirii la care s-au mai aflat reprezentanți ai federațiilor din Irlanda, Anglia, Serbia, Spania, Franța, Suedia, Scoția, Germania, Macedonia și Danemarca  au fost prezentate detalii despre evenimentele de marketing pentru EURO 2016, detalii despre infrastructura din Franța din timpul turneului final, detalii despre organizația Football Supporters Europe (FSE), dar au și fost dezbătute diverse soluții de ticketing pentru fanii echipelor care se vor califica la EURO și diferite modalități de implicare a suporterilor rămași acasă în timpul disputării jocurilor din Franța. 
 
”Am fost onorați de invitația de a participa la această întâlnire a Federațiilor Naționale de Fotbal din cele mai puternice țări europene pentru a pregăti împreună programul prin care fanii fiecărei țări care are șanse de a se califica la Campionatul European de Fotbal din Franța vor avea o experiență extraordinară dacă aleg să însoțească și să susțină Echipa Națională de Fotbal la turneul final de anul viitor. Se pregătesc evenimente și acțiuni deosebite, toate având ca scop satisfacția suporterilor, dar care vor împărtăși valori comune precum respectul, toleranța și bucuria pentru fotbal. Suntem concentrați pe acest obiectiv al calificării și sperăm ca, după mulți ani, suporterii români să regăsească bucuria de a însoți Echipa Națională la un turneu final și să retrăiască apartenența la marea familie europeană a fotbalului. Va fi un eveniment deosebit!”, a declarat Bogdan Popescu, Mananger al Departamentului de Marketing al FRF. 
 
La întâlnire a participat și Martin Kallen (în centru), directorul general UEFA pentru EURO 2016. Foto: www.fff.fr