Având în vedere deciziile luate pentru a preîntâmpina infectarea cu virusul COVID-19, Federația Română de Fotbal anunță schimbări în modul de lucru.

Pentru a evita deplasarea membrilor afiliați, a observatorilor de joc și a arbitrilor la sediul FRF, rapoartele de joc, documentele pentru departamentul Competiții (carnete/fișe, acorduri de transfer, contracte), dar și documentele pentru Departamentul Juridic (inclusiv comisiile jurisdicționale) se vor putea transmite prin email la adresa: documente.frf@frf.ro. De asemenea, doar în cazul în care este necesar ca anumite documente să fie depuse în original la sediul Federației Române de Fotbal, acestea vor putea fi lăsate în cutiile de colectare special instalate la intrarea în sediul FRF.

În urma deciziei Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență de a închide instituțiile de învățământ preuniversitar între 11 și 22 martie, pe lângă suspendarea tuturor competițiilor de copii și juniori, Federația Română de Fotbal a luat și o serie de măsuri pentru a veni în sprijinul angajaților. Astfel, cei care au copii cu vârsta mai mică de 14 ani vor putea lucra de acasă în această perioadă, la fel ca și cei care utiliează mijloacele de transport în comun.

Angajații care sunt nevoiți să vină la birou vor fi organizați astfel încât să se minimizeze riscul infectării cu virusul COVID-19. Pe lângă măsurile interne de igienizare, toți salariații FRF sunt rugați să respecte recomandările Ministerului Sănătății.