Proiectul SuporteRO dezvoltat de FRF împreună cu partenerul PENNY a câștigat la categoria ”parteneriate comerciale” a UEFA Grow Awards, în care au mai fost nominalizate federațiile din Norvegia și Finlanda. Evenimentul de vineri, 3 decembrie, s-a desfășurat online, în contextul pandemiei COVID-19, și a fost găzduit de Luis Figo, fost internațional portughez, și Nadine Kessler, fostă jucătoare a Germaniei, în prezent Chief of Women’s Football la UEFA.

„Este remarcabil faptul că au fost înscrise în competiție 150 de proiecte, un record, într-o perioadă în care fotbalul și sportul, în general, se confruntă cu numeroase provocări. Angajamentul fiecăruia dintre voi de a continua dezvoltarea fotbalului, pe teren și în afara acestuia, reprezintă un motiv de mândrie. Îi felicit pe toți câștigătorii premiilor și mulțumesc tuturor pentru eforturile depuse” a fost mesajul președintelui UEFA, Aleksander Čeferin, pentru familia fotbalului european care a urmărit evenimentul online.

Este pentru prima dată când România câștigă premiul cel mare la o categorie UEFA Grow Awards. În 2018, proiectul FRF Youth Council a fost răsplătit cu premiul special din partea juriului.

FRF s-a înscris în competiția prin care UEFA răsplătește și promovează inițiativele de succes ale asociațiilor membre în diferite domenii de activitate cu cel mai important parteneriat comercial din istoria forului de la București. Acesta are la bază o idee inovativă, lansarea brandului SuporteRO, dedicat susținătorilor fotbalului românesc, prin care s-a reușit dezvoltarea celui mai mare proiect de licențiere din sportul românesc, totul într-o perioadă în care pandemia COVID-19 a afectat competițiile sportive.

În desemnarea proiectului câștigător membrii juriului au ținut cont de posibilitatea de replicare a ideii și de către alte federații, majoritatea dintre ele având parteneri în zona de retail, și au analizat potențialul de creștere a interacțiunii cu întreaga comunitate fotbalistică.

„Ne bucurăm de faptul că UEFA a apreciat proiectul pe care l-am dezvoltat împreună cu PENNY, cel mai important partener comercial din istoria FRF. Prin brandul SuporteRO suntem mai aproape de fanii fotbalului din România reușind în același timp ca prin veniturile obținute să contribuim la dezvoltarea acestui sport”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele FRF.

„Suntem onorați să primim recunoașterea UEFA alături de Federația Română de Fotbal. Împreună am creat un parteneriat puternic ce are în prim-plan SuporteRO, prima și singura marcă proprie dedicată suporterilor. Ne vom implica în continuare în dezvoltarea fotbalului românesc, iar această performanță internațională cu siguranță ne va ajuta. Mulțumim echipelor implicate, titlul acesta este o recompensă binemeritată și o confirmare că fotbalul ne unește”, a punctat Daniel Gross, CEO PENNY România

SuporteRO este prima marcă proprie PENNY România, realizată în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, și se adresează susținătorilor fotbalului românesc și jucătorilor de fotbal de toate vârstele. Cuprinde 70 de produse din diferite categorii (băuturi nealcoolice și energizante, snackuri, accesorii, echipament etc.) care se regăsesc în toate magazinele PENNY din țară.