Astăzi, într-o conferință de presă organizată la Casa Fotbalului, Gillette și Federația Română de Fotbal au lansat "Performanța are Viitor", o inițiativă de scouting în zonele rurale ale României, care își propune să descopere tinere talente din mediul rural și va fi prezentă în localități din Muntenia, Banat și Ardeal.

Mediul rural reprezintă o sursă importantă de talente în fotbalul românesc: 4 din cei 10 fotbaliști români cu cele mai multe selecții la echipa națională provin din afara orașelor. Totuși, ca urmare a concentrării marilor cluburi și academiilor de fotbal în mediul urban, tinerii talentați din zonele rurale au șanse mai mici de a se face remarcați în perioada junioratului.

Gillette, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, își propune să sporească șansele tinerilor din mediul rural cu vârste între 10 și 14 ani împliniți de a se face remarcați și de a avea acces la o pregătire sportivă la cele mai bune standarde prin intermediul inițiativei „Performanța are Viitor”. Proiectul are ca scop identificarea tinerilor talentați, micii jucători de azi ce au șansa să devină marii jucători de mâine.

Caravana se desfășoară sub umbrela programului FRF „Împreună suntem fotbal” și are loc în perioada august 2016 – mai 2017. Primele localități acoperă zonele rurale din Moldova, Muntenia, Banat și Ardeal, urmând ca Federația Română de Fotbal să continue selecțiile, acoperind astfel toată România până la finalul campaniei, în mai 2017.

În perioada august – septembrie 2016, caravana Gillette – „Performanța are viitor” va opri în:

  •  Moldova Nouă (județul Caraș-Severin) – 21 august 2016
  •  Bascov (județul Argeș) – 28 august 2016
  •  Jucu (județul Cluj) – 4 septembrie 2016

A patra localitate în care vor fi căutați tinerii talentați va fi aleasă direct de consumatorii Gillette și va fi anunțată în secțiunea de comunicate de presă a Federației Române de Fotbal. De asemenea, mecanismul de selecție din fiecare etapă va fi anunțat în aceeași secțiune, dar și la nivel local, prin intermediul reprezentanților Asociațiilor Județene de Fotbal. Din primele patru localități se vor alege primii patru câștigători, urmând ca selecțiile să fie continuate de FRF, iar la finalul campaniei vor fi anunțați încă șapte tineri câștigători.

Selecțiile vor fi organizate de reprezentanți specializați ai FRF și vor fi supervizate de membri ai comisiilor relevante ale Federației Române de Fotbal. Campania va fi susținută de foștii internaționali și membri ai Comisiei Tehnice a FRF, Miodrag Belodedici, Jean Vlădoiu și Ion Geolgău, cel care este și Manager al Departamentului de Scouting al FRF.

Pentru a putea fi înscriși în selecție, tinerii fotbaliști trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Vârsta între 10 și 14 ani împliniți până la data de 31 iulie 2016;
  • Să fie însoțiți de tutore sau părinte, acesta urmând să își dea acordul pentru participare pe baza căruia se face înscrierea;

Cei unsprezece tineri fotbaliști selectați vor fi premiați cu o excursie la Barcelona la finalul campaniei și vor beneficia de un cantonament profesionist alături de echipa națională de fotbal a României, la Centrul Național de Fotbal Mogoșoaia.

“Proiectul de scouting rural lansat de Federația Română de Fotbal în cadrul programului «Împreună Suntem Fotbal» a constituit o premieră și s-a transformat într-un succes. Începând de astăzi, împreună cu Gillette, dezvoltăm o nouă etapă a proiectului și sunt foarte bucuros că implicarea unei companii de prestigiu vine să confirme viziunea și strategia echipei FRF. Am toată convingerea că în urma acestui proces de selecție vom descoperi tineri români talentați și vom deschide o platformă de promovare a viitoarelor valori din fotbalul nostru!”, a declarat Răzvan Burleanu, Președinte al Federației Române de Fotbal.

De peste un secol, Gillette își respectă angajamentul de a oferi performanță zi de zi prin intermediul aparatelor de ras utilizate de peste 800 de milioane de bărbați din întreaga lume. Alături de Federația Română de Fotbal, prin inițiativa „Performanța are Viitor”, Gillette continuă să susțină copiii talentați din România.

“«Performanța are Viitor» marchează un nou capitol în colaborarea dintre Gillette și Federația Română de Fotbal, după experiențe reușite, precum inițiativele “Suporter în fiecare dimineață” și “Viitorul fotbalului românesc este în mâinile tale”, proiecte care au dat șansa mai multor tineri talentați să se facă remarcați. Ne propunem să susținem viitorul fotbalului românesc, iar acest nou parteneriat cu FRF este o excelentă oportunitate de contribui la dezvoltarea acestui sport în România. Acest lucru este posibil datorită consumatorilor Gillette din România, cărora le oferim cele mai performante aparate de ras zi de zi și cărora le mulțumim că sunt alături de noi în această inițiativă”, a completat Radu Dobrescu, Delivery Manager Shave Care (Gillette) – South-East Europe.

Despre Gillette
De peste 110 ani, Gillette oferă tehnologie de precizie și produse cu o performanță la cele mai înalte standarde, îmbunătățind viața a peste 800 de milioane de bărbați din toată lumea. De la bărbierit și îngrijire personală, până la îngrijirea pielii și protecția de transpirație, Gillette oferă o gamă largă de produse ce include aparate de ras, geluri, spume și creme de ras, produse pentru îngrijirea pielii, after-shave, antiperspirante, deodorante și geluri de duș. Vă rugăm vizitați http://www.gillette.com pentru cele mai recente noutăți și informații despre Gillette.

Despre Procter & Gamble
P&G îmbunătățește viața a aproximativ 5 miliarde de oameni din întreaga lume prin brandurile sale. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de calitate, precum: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-med®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Wella®. Operațiunile P&G se desfășoară în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm vizitați http://www.pg.com pentru ultimele noutăți și mai multe detalii despre P&G și brandurile sale.

Despre „Transformă ulița în stadion”
Parteneriatul cu Gillette, reprezentat de inițiativa „Performanța are Viitor”, este o continuare a proiectului “Transformă ulița în stadion”, un proiect care face parte dintr-un plan mai amplu, “Împreună suntem fotbal”, dedicat promovării fotbalului de tip Grassroots și coordonat de Departamentul de Dezvoltare Fotbalistică al Federației Române de Fotbal, condus de Ciprian Paraschiv. Proiectul “Transformă ulița în stadion” s-a desfășurat în perioada septembrie 2015 – aprilie 2016 în 21 de județe din România, implicând referenții zonali ai Federației Române de Fotbal. Peste 1000 de elevi din ciclul primar din mai mult de 120 de unități de învățământ din mediul rural au fost parte a etapei pilot a programului. Finalitatea programului a constat într-o competiție dedicată celor mai talentați elevi din clasele I-IV din cele 7 regiuni fotbalistice ale țării. Meciul final s-a disputat la Cluj, o comisie formată din Miodrag Belodedici, Ion Vlădoiu și Aurel Țicleanu alegând cei 3 câștigători, care au însoțit echipa națională la Campionatul European din Franța.

Despre “Împreună suntem fotbal”
Lansat în luna septembrie a anului trecut, proiectul "Împreună Suntem Fotbal" reprezintă o premieră în sportul și educația din România, propunând implicarea activă în dezvoltarea sănătoasă a românilor prin fotbal, dezvoltarea copiilor și tinerilor în valorile acestui sport și creșterea numărului de practicanți de fotbal în România. Începând cu 2015, au fost demarate primele 4 programe: Olimpiada Națională a Sportului Școlar – Fotbal și Olimpiada Gimnaziilor – Fotbal, Transformă Ulița în Stadion, Unificat în 7, Campionatul Universitar de Fotbal. Următoarea etapă a programului se va desfășura începând cu septembrie 2016, mai multe informații vor fi publicate pe platforma dedicată www.impreunasuntemfotbal.ro.