A fost primul eveniment de acest gen organizat într-o țară din estul Europei. La workshop-ul desfășurat în perioada 19-20 mai a fost prezent și Marketing Manager-ul UEFA, Noel Mooney, întâlnirea având ca principal scop îmbunătățirea activității de marketing și ticketing la partidele internaționale prin realizarea schimbului de experiență între federații.
 
S-a discutat în special despre comunicarea pe segmente de audiență, metode de îmbunătățire a experienței suporterilor în ziua meciului, dar și despre ultimele noutăți din domeniul marketing-ului și ticketing-ului (platforme și tehnologii dezvoltate recent). 
 
Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal, gazda workshop-ului UEFA, a ținut un discurs în fața celor prezenți: ”Implicarea fanilor reprezintă o temă mult dezbătută în fotbal în această perioadă. Pentru că totul se rezumă la oamenii care iubesc acest sport. Misiunea trebuie să fie aceea de a transforma cele 90 de minute ale unui joc într-un eveniment pe care, de exemplu, un copil să nu îl poată uita vreodată, o misiune grea, dar o frumoasă provocare”
 
”Suntem toți din țări diferite, dar misiunea noastră e aceeași: să creștem fotbalul în Europa! Am învățat multe din numeroasele prezentări pe care le-am văzut, federațiile vor avea de câștigat în urma acestui workshop pe teren scurt, mediu și lung”, a declarat la finalul workshop-ului Noel Mooney (foto), Marketing Manager UEFA. 
 
Găzduirea acestui eveniment în țara noastră contribuie la îndeplinirea Obiectivului specific 5.2 din Planul Strategic pentru Dezvoltarea Fotbalului din România 2015-2020, ”Creșterea vizibilității fotbalului”, având în planul de acțiune ”organizarea de conferințe și workshop-uri internaționale”.