În perioada 14-15 ianuarie 2016, Istanbul găzduiește unul dintre cele mai importante evenimente organizate de forul european pe teme de marketing și comerciale, pentru a realiza schimbul de experiențe și bune practici între federațiile de pe continent. 
 
Pe lângă echipa de la UEFA, condusă de Noel Mooney, Marketing Manager, la workshop participă reprezentanți ai 49 de asociații, care acoperă întreaga Europă. Printre temele abordate în cadrul întâlnirii de la Istanbul se regăsește Grow 2020, proiect implementat și în România – una din țările pilot selectate de UEFA -, cu următoarele direcții: îmbunătățirea imaginii jocului de fotbal, creșterea participării în jocul de fotbal și dezvoltarea comercială a fotbalului. 
 
În a doua zi a workshop-ului, în fața celor 100 de invitați, va urca pe scenă președintele FRF, Răzan Burleanu, care, la invitația UEFA, va prezenta strategia comercială a forului de la București și rezultatele acesteia de până acum. 
 
”Este evident că Federația Română de Fotbal se află într-un progres în marketing și publicitate. Am văzut cum zona de marketing digital s-a dezvoltat. A crescut și atractivitatea pentru asociere în cazul brandurilor importante. De toate acestea beneficiază fotbalul românesc”, spune Noel Mooney, Marketing Manager UEFA.