În perioada 18-19 iulie, Casa Fotbalului a găzduit a treia sesiune a cursurilor de management al fotbalului organizate în premieră de Federația Română de Fotbal împreună cu Liga Profesionistă de Fotbal și UEFA.
Întâlnirea la care au participat reprezentanți ai cluburilor și asociațiilor județene din țară a fost dedicată comunicării, instrumentelor de comunicare și operațiunilor media.
Formatorii prezenți la acest modul al cursurilor au fost:Thierry De Backer – Ofițer media UEFA, John Delaney – Chief Executiv Federația Irlandeză de Fotbal, Ian Mallon, Director de Comunicare Federația Irlandeză de Fotbal.
În cadrul evenimentului deschis de discursurile președintelui FRF, Răzvan Burleanu, și vicepreședintelui LPF, Robert Pongracz, celor prezenți în sală le-au fost prezentate operațiunile media la competițiile organizate de forul european, precum și strategia de comunicare a Federației Irlandeze de Fotbal și modul în care aceasta este implementată.
În cea de-a doua zi, Răzvan Mitroi, Manager de Comunicare Federația Română de Fotbal, și Crenguța Roșu, CEO DC Communications, au prezentat abordarea privind planul de comunicare și bune practici pentru comunicarea în situații de criză.
Prima sesiune a programului Football Management Scheme, desfășurată în noiembrie 2015, a avut ca temă construirea unei viziuni de management strategic pentru cluburile de fotbal. La eveniment au fost prezenți Michael Van Praag – președintele Federației de Fotbal din Olanda și vicepreședinte UEFA, prof. Mikkel Draebye – SDA Bocconi School of Management, Jeroen Slop – Financial Manager Ajax Amsterdam, Zeno Căprariu – Audit Director Deloitte.
Cea de-a doua sesiune, dedicată marketingului și strategiilor comerciale, a avut loc în februarie 2016. La Casa Fotbalului au fost prezenți Noel Mooney – Marketing Manager UEFA, Michele Uva – CEO Federația Italiană de Fotbal, Fiona Green – Consultant UEFA pe Digital Marketing, Giorgio Brambilla – Marketing Director AS Roma, Thierry Favre – UEFA National Associations Director.