Demarată în luna octombrie 2016, competiția de fotbal pentru copii Cupa Tymbark Junior a ajuns în faza zonală. În perioada 30 martie – 2 aprilie, în 8 localități din țară vor avea loc meciuri de fotbal între echipe formate din elevi, fete și băieți, cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani. Pentru elevii de la U8 (6-8 ani), această etapă este și cea finală, rezultatul meciurilor desemnând micii campioni la această categorie de vârstă.

Cupa Tymbark Junior se desfășoară la nivel național și este organizată de Federația Română de Fotbal în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice. Partenerul oficial al competiției este Tymbark Maspex România prin brandul Tymbark.

București, 29 martie 2017 – Cupa Tymbark Junior dă startul fazei zonale în singura competiție de fotbal pentru copii din România care a înregistrat un număr record de înscriși: peste 122.000 de elevi, fete și băieți, din toată țara. În faza zonală a competiției, se vor întrece peste 2.400 de copii, reuniți în peste 200 de echipe. Pentru grupa de vârstă U8 – în care s-au înscris elevii din clasa pregătitoare, clasa I și a II-a – etapa zonală reprezintă și etapa finală, micii jucători desemnându-și acum campionii.

„Ne-am dorit foarte mult să ajungem cu competițiile de fotbal la vârste foarte mici, încă de când copiii intră la școală. Cupa Tymbark Junior este un proiect extraordinar în acest sens și, pentru o primă ediție în colaborare cu FRF, atinge niște cifre foarte bune. Sper să continuăm proiectul astfel încât să fie cooptați cât mai mulți copii. Ei sunt baza piramidei performanței și știm, vedem cât de mult ne trebuie să avem o bază mare de selecție pentru marea performanță”, a declarat Răzvan Burleanu, Președinte Federația Română de Fotbal.

Grupele de vârstă U10 și U12 vor avea reprezentanți în marea finală programată a se desfășura la finalul lunii mai. Fete și băieți, însumând 384 de copii, respectiv 32 de echipe, vor da bătălia pentru titlul de campioni.

„Ușor, ușor, competiția se apropie de momentul în care vom descoperi campionii. Sunt încântat de perseverența, ambiția și seriozitatea cu care elevii participă la Cupa Tymbark Junior și de aceea sunt convins că micii campioni de astăzi au șanse mari de a deveni campioni mari. Tymbark îi susține în continuare în drumul lor către performanța în fotbal.”, a declarat Krzysztof Grabowski, Președinte Tymbark Maspex România.

La câteva dintre meciurile etapei zonale va fi prezent și unul dintre ambasadorii competiției, fostul mare fotbalist Miodrag Belodedici, dublu câștigător al Cupei Campionilor Europeni, jucător de bază în echipa națională a României în anii ’90.

„Îmi aduc aminte de când eram eu copil cât de greu a fost drumul spre fotbalul adevărat. Mă bucur că acum putem oferi copiilor un cadru organizat și că sunt atâția profesori implicați. Va fi mult mai ușor pentru copiii talentați să fie remarcați de timpuriu și să poată face pasul mai rapid spre fotbalul de club.” – Miodrag Belodedici.

Campionatul de fotbal Cupa Tymbark are o experienţă de 17 ani, fiind organizat în Polonia de către Federația Poloneză de Fotbal. Din 2007, sponsorul principal al turneului este brandul Tymbark, parte a Grupului Maspex Wadowice. Turneul se desfăşoară în Polonia sub denumirea „Cupa Tymbark. Din curtea şcolii pe stadion!” şi este, practic, cel mai mare campionat de fotbal pentru copii din Europa, însumând, în cei 17 ani de când se desfășoară, peste 1,5 milioane de copii participanţi din toată țara, cu vârste cuprinse între 6 şi 12 ani.La cea mai recentă ediţie a turneului, finalizată în luna mai 2016, au participat peste 320.000 de elevi din clasele primare (fete şi băieţi) din toată Polonia.

Despre Tymbark Maspex România
Cu o experienţă de 20 de ani pe piaţa din România şi un portofoliu vast de produse, compania Tymbark Maspex România este unul dintre cei mai cunoscuţi producători din ţară pentru categoriile sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare, produse instant, snacksuri dulci şi sărate.

În prezent, Tymbark Maspex România deţine pe piaţă branduri cunoscute: sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare – Tymbark, Tedi, Ciao, Figo; produse făinoase – pastele Arnos; produse instant – La Festa Cappuccino, HotChocolate La Festa, La Festa 3in1; dulciuri şi snacksuri dulci şi sărate – Salatini, Salatini Junior, Rollini d’Oro, Hatz, fiind lider de piaţă în România, pe segmentele JNSD, cappuccinno şi sărăţele.
Începând cu luna martie 2016, odată cu finalizarea procedurilor de preluare a companiei Rio Bucovina – unul dintre cei mai mari mari producători de apă minerală naturală din România – portofoliul companiei s-a extins spre un nou segment de piață: apă minerală naturală plată şi carbogazificată.

Piaţa de desfacere pentru Tymbark Maspex România este reprezentată atât de România, cât şi de principalele țări în care sunt exportate produsele: POLONIA, Bulgaria, Moldova, Spania, Cipru, Germania, Serbia, Italia, Marea Britanie, Ţarile Arabe.