Campania FRF și GMP Advertising & Webstyler de la meciul România – Finlanda, din 2015, a fost premiată la categoria ”Engaged Communities” cu Golden Effie.

În octombrie 2015, înaintea partidei România – Finlanda din preliminariile EURO 2016, Federația Română de Fotbal le-a oferit, pentru prima dată în istoria fotbalului românesc, posibilitatea suporterilor de a fi alături de echipa națională, chiar și pe un stadion suspendat. În cadrul proiectului denumit ”Jucăm fără spectatori, dar fără suporteri, niciodată”, 10.000 de fani și-au achiziționat, gratuit, un bilet virtual pe Arena Națională.

După decizia UEFA de a permite disputarea jocului cu spectatori, toți posesorii biletelor virtuale au avut oportunitatea de a le preschimba, fără niciun cost, în tichete reale.

Campania a atins 7 milioane de români, implicând peste 100.000 de oameni din mediul online. Premiul obținut la Gala Effie, cel mai important festival de marketing și comunicare din România, reprezintă al doilea obținut de campania ”Stadionul virtual”, după cel de la Gala Internetics 2015.

”Le mulțumim tuturor suporterilor echipei naționale care au înțeles că trebuie să îi susțină pe tricolori într-un moment greu, în care o partidă importantă de calificare urma să se dispute cu porțile închise. De aceea ne-am bucurat să le putem oferi șansa, după decizia UEFA, de a preschimba biletele virtuale cu unele reale și, până la urmă, să reușim să umplem un stadion în doar două zile. Premiul acesta este al acelor minunați suporteri care au fost alături de Națională în acel moment critic,. Le mulțumim pentru asta!”, a declarat Bogdan Popescu, Director Comercial – Marketing în cadrul Federaţiei Române de Fotbal.

”Datorită încărcării emoționale și a mizei momentului, campania «Stadionul virtual» este poate cea mai vizibilă acțiune dintr-o serie constantă de proiecte de comunicare cu fanii ale FRF. Noua echipă de la FRF dovedește, astfel, că înțelege că fără fani fotbalul își pierde sensul. Prin astfel de acțiuni FRF reușește să își apropie fanii echipei naționale și ai fotbalului în general și să le dea curaj celor ce se gândesc să investească în fotbal, fie ei sponsori sau investitori în cluburi”, a declarat Bogdan Nițu, General Manager Webstyler, parte a GMP group.


Gold la a 13-a ediţie Effie Awards pentru campania FRF și GMP Advertising & Webstyler la categoria ”Engaged Communities”