The Coca-Cola Company continuă asocierea sa cu UEFA, ce durează de 32 de ani, devenind sponsor oficial al UEFA EURO de anul viitor
UEFA și Coca-Cola anunță încheierea unei înțelegeri, care transformă producătorul de băuturi în sponsorul oficial de băuturi non-alcoolice al UEFA EURO 2020.
Competiția, care se va desfășura în vara anului viitor, va avea o savoare europeană particulară, turneul final urmând să fie găzduit în 12 orașe de pe cuprinsul întregului continent, astfel încât să celebreze cea de-a 60-a aniversare a UEFA EURO.
Contractul de sponsorizare va oferi companiei oportunitatea de a etala diferitele sale branduri, incluzând băuturile carbogazoase, cele sportive, apă, cafea gata de băut și băuturi bazate pe fructe, acestea din urmă cu diverse opțiuni, cu o cantitate redusă de zahăr sau fără zahăr.
“Prețuim angajamentul continuu al Coca-Cola față de fotbalul european la nivelul echipelor naționale. Acest parteneriat a intrat deja în al patrulea deceniu, Coca-Cola alăturându-ni-se în calitate de sponsor al UEFA EURO 2020”, a declarat Guy-Laurent Epstein, director de marketing al UEFA Events SA.
“Coca-Cola este un partener perfect pentru noi, nu numai datorită îndelungatei sale asocieri cu UEFA, dar și grație abilității sale de a uni oamenii și de a-i aduce laolaltă. Acesta este un aspect relevant în mod specific pentru UEFA EURO 2020, ținând cont de faptul că, pentru prima dată, vom organiza turneul final în 12 țări, ceea ce va permite unui număr de suporteri mai mare ca niciodată de a urmări fotbal de cel mai înalt nivel de-a lungul și de-a latul continentului nostru”.
Coca-Cola a derulat un îndelungat și fructuos parteneriat cu UEFA, semnând primul contract de sponsorizare cu ocazia turneului final al Campionatului European UEFA, deschis echipelor naționale “A”, din 1988.
“Istoria noastră, în ceea ce privește sprijinirea fotbalului la toate nivelurile, de la fotbalul de bază-Grassroots până la cel al Cupelor Mondiale FIFA, este una îndelungată”, a declarat Walter Susini, vicepreședintele Coca-Cola pe probleme de marketing pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa.
“Sunt încântat că avem posibilitatea de a continua să împărtășim bucuria fotbalului cu milioane de fani, dar și cu toți clienții și partenerii noștri. În 2020, până la turneul final și în timpul acestuia, vom etala o amplă paletă de băuturi, așa cum nu a mai fost cazul până acum, menirea acestora fiind să împrospăteze echipele și, în egală măsură, fanii pe întreg cuprinsul Europei”.
UEFA EURO 2020 va începe la Roma, pe 12 iunie, urmând să se încheie o lună mai târziu, când finala se va desfășura pe stadionul “Wembley” din Londra.
Meciurile din cadrul turneului final vor avea loc în 12 orașe-gazdă din întreaga Europă: Amsterdam, Baku, Bilbao, București, Budapesta, Copenhaga, Dublin, Glasgow, Londra, München, Roma și Sankt Petersburg.