Astăzi, Casa Fotbalului a găzduit o conferință de presă dedicată campaniei prin care echipamentul ”tricolorilor” va putea fi disponibil suporterilor în toate magazinele Penny Market și XXL Discount din România.
 
Parteneriatul Penny Market cu FRF a început încă din luna septembrie și se va desfășura până la sfârșitul anului 2018. Acesta reprezintă intrarea în familia fotbalului românesc pentru REWE Group, companie germană cu 88 de ani de tradiție, 15.000 de magazine în 12 țări europene și o cifră de afaceri în 2014 de peste 51 miliarde de euro. 
 
“Sporturile în general și fotbalul, în particular, sunt foarte aproape de valorile companiei noastre. Performanța, pasiunea și dedicarea din joc se potrivesc perfect cu filosofia companiei noastre”, a declarat Dennis Biernatzki, manager general al departamentelor de Achiziții, Marketing și Calitate din cadrul Penny Market. 
 
“Ne-am dorit foarte mult să ne apropiem cât mai mult de români – de pasiunile lor, de dorințele lor, de visurile lor. Parteneriatul Penny Market cu FRF nu numai că duce mai departe o tradiție a companiei noastre dar ne și aduce față în față cu suporterii nostri cei mai importanți. Clienții noștri. Tocmai de aceea, ne dorim să ne implicăm activ în dezvoltarea Centrelor de Excelență în Fotbal din țară, dar și să aducem cât mai mulți suporteri aproape de marile stadioane ale lumii unde vor putea să-și urmărească jucătorii preferați”, a completat Daniel Gross, manager general al departamentelor Audit, Financiar, Control, HR, IT, Construcții, Expansiune, Juridic și Logistică.
 
“Mereu am căutat să avem alături de noi parteneri de încredere, pasionați și ambițioși. Prin parteneriatul cu Penny am dovedit încă o dată că strategia comercială de anul acesta a fost un succes și că fotbalul românesc este apreciat. Suntem încântați să-i avem alături de noi în echipa de fotbal a României și sunt convins că vom avea cele mai bune rezultate împreună”, a adăugat președintele FRF, Răzvan Burleanu.
 
Despre Penny Market 
Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, primul magazin deschis pe piața locală având loc în anul 2005. Alături de cele 168 de magazine Penny Market, grupul REWE mai operează în România 8 magazine XXL Mega Discount.

Foto: Mediafax